Sondre93 Startet 20.Juni.2020 Del på Facebook Startet 20.Juni.2020 Hei. Jeg er ny når det kommer til dette med utsett av båt og hvordan det fungerer. Jeg har utsett av båten min i skjebergkilens marina nå til mandag og lurer på om man fysisk må være der på morgenen samme dagen? Jeg har ikke fått noe beskjed om oppmøte eller klokkeslett så det jeg lurer på er om de kjører båten til båtplassen selv eller om de sleper den bort? Kommentar fra moderator: Tittel redigert, var "Spørsmål om utsett av båt i skjebergkilens marina". Alle må vennligst lese reglene for titler før man poster. Utdrag: Følgende 3 ord er ikke tillatt i titler: hjelp, problem(er), spørsmål. Grunnen er at bruk av disse intetsigende ordene nesten alltid fører til en mangelfull tittel. Sitér dette innlegget Link to post
Chilli Solbris Svart 20.Juni.2020 Del på Facebook Svart 20.Juni.2020 Det kan du avtale med dem. Ring dem på lørdag og avtal utsett. Dog vil jeg jo si at det absolutt er en fordel at du er tilstede og erfarer hvordan det fungerer. Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.