Espen C Startet 20.Juni.2020 Del på Facebook Startet 20.Juni.2020 Vil ha en nyere større karplotter å lurer på om den gamle kontakten i fra strøm og svinger passer inn på en ny Garmin Kartplotter? Sitér dette innlegget Link to post
Landcrab Svart 20.Juni.2020 Del på Facebook Svart 20.Juni.2020 Nei det gjør de ikke, men det er ikke så mye jobb å koble opp en ny, så lenge du har tilgang til kablingen. Har akkurat oppgradert fra 520s til 922xs, så vil tro vi har ganske likt utgangspunkt. Du trenger dette adapteret https://seatronic.no/garmin-overgang-fra-6-pin-til-8-pin-ekkolodd for å koble gammel svinger til ny plotter, forutsatt at du har svinger med 6-pins kontakt i dag. Sitér dette innlegget Link to post
Espen C Svart 21.Juni.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Juni.2020 Sånn ser vist den jeg har i fra før ut, antar den da er lik din? Sitér dette innlegget Link to post
Landcrab Svart 21.Juni.2020 Del på Facebook Svart 21.Juni.2020 Ser helt lik ut som den jeg hadde ja. Ny garmin har annen kontakttype. Sitér dette innlegget Link to post
Espen C Svart 22.Juni.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Juni.2020 Så da kan jeg kjøpe de fleste nye Garmin plottere og bruke den overgangen som du linket til? Så virker også giveren til ekkoloddet på den nye Plotteren? Sitér dette innlegget Link to post
Furu Svart 22.Juni.2020 Del på Facebook Svart 22.Juni.2020 (redigert) Den blå er kun til svinger, raud strøm og nmea (ikke 2000) på bilde ser du fire pin til en nyere garmin pluss modell, og den andre er til en eldre echomap modell med dobbel gammel nmea kabling Husk at nye garmin har gjerne integrerte braketter Redigert 22.Juni.2020 av Furu (see edit history) Sitér dette innlegget Furuholmen & Scheen 1962 , Tornado 540 rib 2002 Skipsvrak i norge på google. Furuholmen28.com Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.