Jump to content

Merantifiner pris?


Tor Eirik

Recommended Posts

Kjøpte den på "Omdalssaga" som ble slått sammen med Monter Grovane, fikk den fra Vige som er hovedlager. Vil anbefale å håndplukke den selv, da kvaliteten er varierende. Returnerte første sending, som ikke så ut :crazy:

Merantien som ble brukt på dørken var egentlig bare lagt som beskyttelse over og under de andre 12 og 18mm platene under transport, så de var jo gratis. Kanskje de har masse av disse billig på Vige??

Jeg er veldig impulsiv bare jeg får tenkt meg om....

Link to post
Share on other sites

Monter Grovane er i Vennesla, men det er nok samme pris på alle Monter-butikkene.

Vige ligger på motsatt side av Gimlekollen, i forhold til E-18. Kommer du fra Justvik er det bare over E-18 og ned til venstre. Heter vel Optimera, og ligger ned mot sjøen, i nærheten av A. Tobakksfabrikk...

 

Sikkert lurt med en ringerunde til andre trelasthandlere uansett! Har spart noen tusen på å sjekke priser i den bransjen der, ja :smash:

Jeg er veldig impulsiv bare jeg får tenkt meg om....

Link to post
Share on other sites

veilende pris Byggmakker eks mva:

 

Varegruppe 6 mm Meranti Kryssfiner ubehandlet  Prisinformasjon Enhet Veil.pris STK 235.01

Varegruppe 9 mm Meranti Kryssfiner ubehandlet  Prisinformasjon Enhet Veil.pris STK 326.98

Varegruppe 12 mm Meranti Kryssfiner ubehandlet  Prisinformasjon Enhet Veil.pris STK 344.96

Varegruppe 15 mm Meranti Kryssfiner ubehandlet  Prisinformasjon Enhet Veil.pris STK 602.01

Varegruppe 18 mm Meranti Kryssfiner ubehandlet  Prisinformasjon Enhet Veil.pris STK 696.64             

 

format 122x244 regner med at pris andre byggevarekjeder er uten store avik!

<{POST_SNAPBACK}>

Jo, store avvik i forhold til den prisen jeg får.

 

15 mm Meranti koster for min del 378,11 Eks.Mva

I tillegg har jeg 30% rabatt

 

Så de som går på en byggshop uten og be om rabatt bør begynne med det.

De har en del og gå på.

 

Jeg har også en fornemmelse av at en del av de byggshopene er mye dyrere enn de gamle som har gått inn i en kjede i senere år.

 

I Holmestrand har vi 2 byggshoper med noenlunde like priser, og de var ikke i noen kjede før nå i senere tid. De har også holdt på så lenge jeg kan huske

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...