Nordkapp_17 Startet 24.Juni.2020 Del på Facebook Startet 24.Juni.2020 Båten er en Ardea 870 2012 model. Kunne svært gjerne tenke meg å bytte det gamle dashbordet (som ser ut som det er fra 1990) til et mer moderne og "rent" dashbord i grått som på bildet. 1. Noen som har erfaring med dette? 2. Er slike dashbord i grå å få tak i? 3. Er det evt en grei jobb å bytte? Takksam for tilbakemelding! Sitér dette innlegget Link to post
Viksund 830 Svart 24.Juni.2020 Del på Facebook Svart 24.Juni.2020 Hvis du bare vil bytte farge så kan du vurdere foliering. Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 24.Juni.2020 Del på Facebook Svart 24.Juni.2020 Ville heller lakka det med grå matt strukturlakk! finnes masse å velge i. pussing sikkelig grunning og bra lakk, tror jeg på sikt er bedre enn folie! Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Jannmar Svart 24.Juni.2020 Del på Facebook Svart 24.Juni.2020 Viksund 830 skrev for 2 timer siden: Hvis du bare vil bytte farge så kan du vurdere foliering. -morten- skrev 1 time siden: Ville heller lakka det med grå matt strukturlakk! Nordkapp_17 skrev for 2 timer siden: 3. Er det evt en grei jobb å bytte? Både foliering og lakking krever at du demonterer dashbordet og plukker av instumenter og brytere, så da er det en greiere jobb å bytte til nytt. Både foliering og lakking blir rimeligere, det skjønner du sikkert, og det var ikke det du spurte om. Når det gjelder spørsmål 2 må du høre med leverandøren om slike grå dashbord er å få tak i. Du har en 2012-modell, og det grå dashbordet er bombesikkert fra en nyere modell enn det, så det er meget sannsynlig at det kan skaffes. Sitér dette innlegget Link to post
Sørvestor Svart 24.August Del på Facebook Svart 24.August Når du skriv høre med leverandøren, har du eit godt kontaktpunkt? NB Marine la etter det eg finn på nett ned drifta attende i 2014. Men vonaleg finst det eit godt ekornlager einkvan staden.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.