Kjellg Startet 24.Juni.2020 Link til dette innlegget Startet 24.Juni.2020 Har en bolt med gjenger som jeg ikke fant noen logikk i. Var på Wurth og kjøpte meg et gjengelære. Gjengene passer med 13G på det læret. Er dette tommegjenger? Har aldri vært borti det før. Sitér dette innlegget Link to post
Furu Svart 24.Juni.2020 Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2020 Ja, mon tro om g er bsp, britisk Standard rør Den gamle verksted tabell boka fra ungdoms skulen et fin å ha enda Sitér dette innlegget Furuholmen & Scheen 1962 , Tornado 540 rib 2002 Skipsvrak i norge på google. Furuholmen28.com Link to post
Komodo Svart 24.Juni.2020 Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2020 (redigert) Det betyr kun at du har målt den til 13 gjenger per tomme. Eneste gjenge jeg kommer på i farta med den stigningen er 1/2" UNC (fritt etter husken). Den har nominell ytre diameter på 12,7mm. Lagt til: Furu skrev 13 minutter siden: Ja, mon tro om g er bsp, britisk Standard rør Den gamle verksted tabell boka fra ungdoms skulen et fin å ha enda Imponerende at dere lærte om gjenger og stigninger på ungdomsskolen, det gjorde ikke vi. Men BSP kan dette ikke være, der er det stort sett bare 11 og 14 gjenger per tomme, unntatt de helt små. Redigert 24.Juni.2020 av Komodo (see edit history) Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
NilsPils Svart 24.Juni.2020 Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2020 13 gjenger per tomme er VELDIG nære 2 mm gjengestigning . . . . Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.