Chrisa85 Startet 24.Juni.2020 Del på Facebook Startet 24.Juni.2020 Hei Har en 350 mag mpi, motoren fungerer normalt når jeg ligger på tomgang/lavt turtall, men når jeg prøver og dra på, så uler alarmen, og motor fusker/dør ut, kjørte til havn igjen, og da peip det 2 pip med jevne mellomrom på veien tilbake. Når jeg kom til kai, så prøvde jeg motoren i frikobling, og fungerte da helt normalt på høyt turtall, uten noe piping, og motor fungerte som den skulle. Første tanke var olje til drev, men det var normalt nivå. Prøvde og få diagnose på nermeste verksted, men der var det ikkje mulighet for og komme til på ett par uker :( så om noen har vært borti lignende før, så tar jeg gjerne imot tips :) Sitér dette innlegget Link to post
Trulspuls Svart 15.August.2020 Del på Facebook Svart 15.August.2020 Fant du ut av dette? Jeg har samme pipelyder og verksted finner ikke ut av det foreløpig. Sitér dette innlegget Link to post
Swingswong Svart 15.August.2020 Del på Facebook Svart 15.August.2020 Har du smartcraft på den? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.