Framsynt Startet 26.Juni.2020 Del på Facebook Startet 26.Juni.2020 Hei, folkens, har kjøpt gaaaammal framsnekke med yanmar femtenhester. Motor kjøler for dårlig,ser det ut som. Bør jeg ta av toppen og børste Gjennom. Alle kanaler? Har ikke allverdens tru på at kjemi kan redde verden, når jeg ikke kjenner historikken. Som om dette ikke skulle være nok, var på tur i dag, og hjemover måtte jeg lirke på tusen omdreininger, fordi drivverket var dysfunksjonelt. Vibrasjoner ved pågass, sjøl om propellakslingen er der den skal. Skulle jeg tippe hvor feilen er, ville jeg sagt kløtsj eller girkasse. Dette er ukjent farvann, hehe. Når det gjelder kjøling, ja jeg har bytta impeller, og den gamle så grei ut, så trua på tette kanaler er sterk. Vannmengde ut fra eksos er mer spytting, ingen kontinuerlig vannstrøm. Jeg takker alle som har relevant bistand å komme med. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.