Viljen Startet 9.Oktober.2005 Del på Facebook Startet 9.Oktober.2005 For en tid tilbake var jeg innom en link til ett båt-huggeri i Danmark , som igjen var linket opp mot et Norsk huggeri på trøndelag`s kysten . Kan noen her på Baatplassen hjelpe meg ?? Det jeg er på jakt etter er en Ford 2722 eller 2713 , kansje noen vet om en motor som står en eller annen plass Mvh trebåt entusiast Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 9.Oktober.2005 Del på Facebook Svart 9.Oktober.2005 (redigert) Her er linken til den danske, link til Fosen ligger også på den danske siden Direkte til Fosen her Redigert 9.Oktober.2005 av bastard30000 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Viljen Svart 9.Oktober.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Oktober.2005 Takk Takk Bastard du er rask som vanlig ,, hjertelig Og så er det jo hyggelig at du m/flere er så lidenskapelig interisert i TRE-båter Stå på Mvh Teisten Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.