Mor79 Startet 28.Juni.2020 Del på Facebook Startet 28.Juni.2020 Hei. Trenger noen råd her nå. Flasken men 2 takt olje har falt ned i natt og ligget der til i dag tidlig. Korken ikke ordentlig på :( Hvordan skal jeg få dette vekk , blitt merker . Vasket med grønnsåpe men.. Teaken er satt inn med Golden teak sealer Noen som kan hjelpe ? Sitér dette innlegget Link to post
JRK Svart 28.Juni.2020 Del på Facebook Svart 28.Juni.2020 Hei, Ville bare latt det være som det er. Neste år med ny behandling vil du ikke se dette. Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 28.Juni.2020 Del på Facebook Svart 28.Juni.2020 Enig med JRK. Når man oljer teak blir den pen, men etterhvert vil oljen trekke seg lenger inn og teaken blir grå. Dette vil nok forsvinne av seg selv etter en sesong. Om du er utolmodig så kan kanskje en runde til med Golden Teak jevne ut litt av forskjellen? Fjerne olje som allerede har trekt seg ned i treverket er vel uansett umulig. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Mor79 Svart 28.Juni.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Juni.2020 Tusen takk for råd dere 🙌 Jeg ser an litt så kan jeg ta en runde med Golden Teak evnt. God sommer 🌞⚓️🛥 Sitér dette innlegget Link to post
Hedwig Svart 28.Juni.2020 Del på Facebook Svart 28.Juni.2020 Sølte litt olje på teaken i fjor. Salo og saltvann tok ganske mye. Solen tok resten. Det var ubehandlet teak, men kan kanskje hjelpe deg også? Sitér dette innlegget Link to post
Mor79 Svart 28.Juni.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Juni.2020 Takker 👍🤩 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.