Jump to content

Riktig slange til toalett - gjennomføring

Fkk

Recommended Posts

Etter å ha skiftet gjennomføring skal jeg nå skifte slangen fra toalettet til gjennomføringen. 

Skal indre diameter på slange samsvare med indre  eller yttre diameter på "rørene"? 

På vanninntaket er både gjennomføringen og tuten på pumpen lik (3/4) men set nå at på utløpet er det ulikt; 1 1/2 på utløpet og 1 1/4 på gjennomføringen. Kan man bruke samme slange selv om disse har ulik Str, eller må jeg skjøte? 

Toalettet er rm69 og gjennomføring thrudesign 

Fkk skrev for 1 time siden:

Skal indre diameter på slange samsvare med indre  eller yttre diameter på "rørene"? 

På vanninntaket er både gjennomføringen og tuten på pumpen lik (3/4) men set nå at på utløpet er det ulikt; 1 1/2 på utløpet og 1 1/4 på gjennomføringen. Kan man bruke samme slange selv om disse har ulik Str, eller må jeg skjøte? 

Toalettet er rm69 og gjennomføring thrudesign 

Du skulle kjøpt  Trudesign 1 1/2" (38mm)

Det skal en ventil på skroggjenomføringen  sett på en overgang på ventilen  så det blir likt med toalettet-

Indre diameter på slange skal "samsvare" med  ytre diameter på "rørene".

HUSK TO RUSTFRIE  SLANGEKLEMMER ELLER EN SLIK

Dieselvarmer eksos: tettemiddel mellom slange og utløp? - Side 2 ...

Redigert av Roger jo (see edit history)

Kokekyndig maskinist kjent på kysten.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...