FuaOslo Startet 30.Juni.2020 Del på Facebook Startet 30.Juni.2020 Hei - takk for et supert forum. Har lagt inn spørsmål her og fått gode svar. Kjøpt en brukt Askeladden og synes det er litt slark i fartsspaken (heter det det?). Vet ikke hva som er normalt men synes det tar litt tid før den reagerer, både i revers, i fri og fremover, noe som gjør det litt problematisk på små flater som "lukeparkering" på marina når jeg skal fylle bensin/kjøpe is. Kan dette på noe vis strammes opp? Annet som kan gjøres? Tusen takk for svar. Sitér dette innlegget Link to post
Havlengt Svart 30.Juni.2020 Del på Facebook Svart 30.Juni.2020 Legg ut eit bilde av hendel / kontrollboks, så får du nok hjelp.. Sitér dette innlegget Link to post
FuaOslo Svart 2.Juli.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Juli.2020 Hei og takk for svar Havlengt. Her er noen bilder, det er altså spaken som responderer litt dårlig før den plutselig får tak og er litt brå.... Og som dere ser av bildene, jeg mangler "lokk" på rattet, noen som vet hvor jeg kan få tak i det. Trenger ikke å være originalt. Takk for svar. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.