Bb15 Startet 30.Juni.2020 Link til dette innlegget Startet 30.Juni.2020 Hei, har nylig kjøpt meg ny seilbåt (Bb 15). En tidligere eier har tuklet med/tatt bort beslaget til innmating av storseilet (Se bildet). Det er nå derfor veldig vrient å heise og ta ned storseilet fordi gliderene faller ut av hullet. Er det noen som har en god løsning på å fikse dette? Eventuelt hvor kan jeg få tak i nytt beslag? Link to post
Framtia Svart 30.Juni.2020 Link til dette innlegget Svart 30.Juni.2020 Bør være mulig å få kjøpt et nytt beslag, vet du hvem som har produsert masten? Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Bb15 Svart 30.Juni.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Juni.2020 Nei, jeg gjør desverre ikke det. Link to post
Bb15 Svart 30.Juni.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Juni.2020 Fant nå ut at beslaget heter mast gate og at det fåes kjøpt universalbeslag. Link to post
Eigedawg Svart 11.August.2022 Link til dette innlegget Svart 11.August.2022 Har du en lenke til et sånt universalbeslag? Sliter med å finne det.... Link to post
Lazyjack Svart 11.August.2022 Link til dette innlegget Svart 11.August.2022 Bp15 har ikke vært innom her siden 2020. Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn