omikk Startet 1.Juli.2020 Del på Facebook Startet 1.Juli.2020 Hei, tankmåleren på snekka min sluttet å fungere. Dette skjedde etter at drivstoffslange fra tanken sprakk og motoren gikk tom for diesel. Jeg fiksa slangen, fylte på diesel (diesel opp til dørken er dritt) men tankmåleren ligger i dvale... Hva kan være feil? Ledninger er urørt, jeg skifta koblinger (klemmer) på tanken (litt rust der) ..sjekka instriment panell fra baksida og det var det:) Noen tips til årsaken på dette? Sitér dette innlegget Link to post
jørn Svart 1.Juli.2020 Del på Facebook Svart 1.Juli.2020 Du bør nok komme med litt fler detaljer for å få hjelp: - Merke instrument? Viser nålen full eller tom tank? - Merke føler? - Hvordan er det koblet? Sitér dette innlegget Link to post
Okkaby Svart 1.Juli.2020 Del på Facebook Svart 1.Juli.2020 Om måler viser tom. Så har nok flotør hengt seg. Om du enkelt kommer til tanken, så løsner du tankmåler å tar den ut å sjekker om alt er ok. Mulig det holder å bare løsne den så du kan bevege den litt. Sitér dette innlegget http://www.fuel-flow.no Få kontroll på dieselforbruket ombord med en forbruksmåler fra www.fuel-flow.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.