Jump to content

Montering av badeplattform på Joda tur 24 snekke

Jodatour

Recommended Posts

Hei. Jeg skal montere badeplatform på Joda tur 24 og tips til denne jobben mottas med stor takk 🙂 jeg har søkt rundt å finner lite info om dette, også veldig lite på YouTube også. Har sett på installasjon veiledning til båt system ps55. Der anbefaler de at plattformen skal ligge 300-400 mm over vannlinjen. Jeg har eksos å lense gjennomføring akter som jeg ikke har lyst til å flytte på. Men hvis jeg sette plattform over disse så blir den mellom 300 til 400 mm over vannlinjen. Men er litt usikker på hvordan monter så denne blir rett. Regner med "bordene" i skroget er symmetriske på begge sider, så hvis jeg setter festene på samme bord på hver side så vil plattform bli i lik høyde? Bør støttestag gå oppover eller nedover? Penest ned over selv om det da blir flere hull under vannlinjen. Noen som har noen gode råd til denne jobben. PS båten står på henger. 

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...