Goddis77 Startet 3.Juli.2020 Del på Facebook Startet 3.Juli.2020 Tenkte å ta en runde med vask av motoren og kjølen når jeg er tilbake fra bilferie. Sitat Meguiar’s Engine Cleaner er tøff på skitt og trygt for motoren din! Så enkelt kan denne oppsummeres, og det er det du trenger å vite når du skal rengjøre motor! Denne klarer brasene, og den skader ikke gummi, plast etc. Meguiar’s Engine Cleaner er en ikke-kaustiske formel som penetrerer og renser selv de vanskeligste områder. Fjerner raskt smuss, fett og skitt, men vil ikke skade gummi-og plastkomponenter. Denne her ser jo grei ut, noen som har erfaring? Sitér dette innlegget Link to post
Jannmar Svart 3.Juli.2020 Del på Facebook Svart 3.Juli.2020 Goddis77 skrev for 1 time siden: Denne her ser jo grei ut, noen som har erfaring? Jeg har ingen erfaring med denne. Den ser grei ut, men det spørs om virkningen er bedre enn om du bruker vanlig kaldavfetting, som trolig har en langt greiere pris. Sitér dette innlegget Link to post
Goddis77 Svart 3.Juli.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Juli.2020 Ser den. Vi får ser hva som ligger i boden og begynne der Sitér dette innlegget Link to post
pipe Svart 3.Juli.2020 Del på Facebook Svart 3.Juli.2020 (redigert) Jeg har brukt den på veteran bilen min som tåler motorvask dårlig da den har en motor med mye elektronikk som alltid krangler etter motorvask med vann. Sprayer på produktet,koster litt rundt og tørker av med en fille. Til slutt bruker jeg "motor dressing" produktet i samme serie Er veldig fornøyd med resultatet. Så skal du ta en motorvask uten å bruke vann er produktet meget bra men tror ikke det er noe bedre en vanlig petroleum avfatting hvis man spyler av med vann og kan la spill vannet gå ut med lensepumpen. Pleier å anbefale produktet til de som gjerne vil vaske motoren sin selv men ikke tør det fordi de er redde for å få problemer etter motorvask. Redigert 3.Juli.2020 av pipe (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Goddis77 Svart 3.Juli.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Juli.2020 På video hvor de bruker denne her så skyller de av med vann etterpå. Kan prøve med vanlig avfetting og heller dra til med noe slikt som dette her hvis det ikke hjelper 🙂 Sitér dette innlegget Link to post
pipe Svart 4.Juli.2020 Del på Facebook Svart 4.Juli.2020 Goddis77 skrev for 8 timer siden: På video hvor de bruker denne her så skyller de av med vann etterpå. Det kan man jo selvfølgelig gjøre men poenget mitt var at dette er ett fint produkt hvis man ikke kan eller vil ha vann på motoren Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.