Jump to content

Motorvask - erfaringer med meguiars-engine-clean-motorvask

Goddis77

Recommended Posts

Tenkte å ta en runde med vask av motoren og kjølen når jeg er tilbake fra bilferie.

Sitat

Meguiar’s Engine Cleaner er tøff på skitt og trygt for motoren din! Så enkelt kan denne oppsummeres, og det er det du trenger å vite når du skal rengjøre motor! Denne klarer brasene, og den skader ikke gummi, plast etc.

Meguiar’s Engine Cleaner er en ikke-kaustiske formel som penetrerer og renser selv de vanskeligste områder. Fjerner  raskt smuss, fett og skitt, men vil ikke skade gummi-og plastkomponenter.

LR-G14816_EngineClean-web.jpg

Denne her ser jo grei ut, noen som har erfaring?

Jeg har brukt den på veteran bilen min som tåler motorvask dårlig da den har en motor med mye elektronikk som alltid krangler etter motorvask med vann.
Sprayer på produktet,koster litt rundt og tørker av med en fille.
Til slutt bruker jeg "motor dressing" produktet i samme serie
Er veldig fornøyd med resultatet.

Så skal du ta en motorvask uten å bruke vann er produktet meget bra men tror ikke det er noe bedre en vanlig petroleum avfatting hvis man spyler av med vann og kan la spill vannet gå ut med lensepumpen.
Pleier å anbefale produktet til de som gjerne vil vaske motoren sin selv men ikke tør det fordi de er redde for å få problemer etter motorvask. 

Redigert av pipe (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...