Wolwerine Startet 3.Juli.2020 Link til dette innlegget Startet 3.Juli.2020 Hei Jeg har en Suzuki DF15 som oljetrykk varselet kommer opp på. Varsellyset lyser konstant og buzzeren piper hvert 5 sek. Motoren senket også ytelsen når varselet kom på. Ut fra det jeg klarer å finne ut så er dette varsel på manglende oljetrykk. Er dette et kjent problem på Suzuki? Pleier oljepumpa å ryke eller er det sansynligvis en sensorfeil? Sitér dette innlegget Link to post
Fru Jacobsen Svart 4.Juli.2020 Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2020 To-takter? Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Mouche Svart 4.Juli.2020 Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2020 Hvilken olje blir pumpet av en oljepumpe på en to-takter? Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Storseien Svart 4.Juli.2020 Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2020 På tide med oljeskift? På min DF 50 kommer det frem eit rødt lys som varsler om at det er på tide med oljeskift Sitér dette innlegget Link to post
Ludolf H Svart 4.Juli.2020 Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2020 Når påminningssystemet for oljeskift aktiveres så vil varslingslampen blinke uten lydsignal. Har du sjekket oljenivået ? Har kopiert en side av brukermanualen for denne motoren her anbefales det å sjekke oljenivået og eventuelt fylle olje. Dette kan være greit å gjøre før videre feilsøking utføres Sitér dette innlegget Link to post
Fru Jacobsen Svart 4.Juli.2020 Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2020 Mouche skrev for 2 timer siden: Hvilken olje blir pumpet av en oljepumpe på en to-takter? Ingen, men da hadde det vært manglende olje alarmen gikk for Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.