Jump to content

Son småbåthavn Syd/Son spa - parkering?

Morten Granada35

Recommended Posts

Hei, 

Jeg har hatt en fin båtplass i Son, nordhavna, i mange år. Måtte si den fra meg da jeg fikk større båt (lengre, bredere). Fikk tilbud om 5 m-plass utenfor Son Spa. 

Men - så vidt jeg forstår finnes det knapt parkeringsplasser der, annet enn noen avgiftsbelagte til korttidsparkering oppe ved veien. 

Når vi skal ut med båten kommer vi med bil fra Oslo og er ute hele helga, evt en uke i strekk. Vi trenger basically gratis/billig langtidsparkering i nærheten. 

Er det noen som vet om langtidsparkerings-muligheter i rimelig nærhet av småbåthavna ved Son Spa? Uten parkering er det vel liten nytte av denne havna.... 

Takk for det. Jeg er klar over begrenset strømtilgang, men det har ikke så stor betydning for meg. I nordhavna er det ikke strøm i det hele tatt, det har gått greit så langt. Nå har jeg også fått solcellepanel.

Største utfordringen for meg er dette med P-plass. 

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...