Morten Granada35 Startet 6.Juli.2020 Del på Facebook Startet 6.Juli.2020 Hei, Jeg har hatt en fin båtplass i Son, nordhavna, i mange år. Måtte si den fra meg da jeg fikk større båt (lengre, bredere). Fikk tilbud om 5 m-plass utenfor Son Spa. Men - så vidt jeg forstår finnes det knapt parkeringsplasser der, annet enn noen avgiftsbelagte til korttidsparkering oppe ved veien. Når vi skal ut med båten kommer vi med bil fra Oslo og er ute hele helga, evt en uke i strekk. Vi trenger basically gratis/billig langtidsparkering i nærheten. Er det noen som vet om langtidsparkerings-muligheter i rimelig nærhet av småbåthavna ved Son Spa? Uten parkering er det vel liten nytte av denne havna.... Sitér dette innlegget Link to post
Dykker Svart 6.Juli.2020 Del på Facebook Svart 6.Juli.2020 Merk deg dette om strøm på bryggene; Strøm tilgjengelig mellom kl 0600 og 1200. Du kan lese mer om dette her. Sitér dette innlegget Link to post
Morten Granada35 Svart 7.Juli.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Juli.2020 Takk for det. Jeg er klar over begrenset strømtilgang, men det har ikke så stor betydning for meg. I nordhavna er det ikke strøm i det hele tatt, det har gått greit så langt. Nå har jeg også fått solcellepanel. Største utfordringen for meg er dette med P-plass. Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 7.Juli.2020 Del på Facebook Svart 7.Juli.2020 Ring havnekontoret, de skal ha oversikt. Sitér dette innlegget Link to post
Morten Granada35 Svart 7.Juli.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Juli.2020 Ja, men de viste bare til nevnte korttidsparkering. Derfor jeg prøvde å høre her. Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 7.Juli.2020 Del på Facebook Svart 7.Juli.2020 Da blir vel det eneste å parkere oppe i en av veiene på oversiden av bedehuset. Tror ikke at det er parkering forbudt der. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.