Andy10 Startet 6.Juli.2020 Link til dette innlegget Startet 6.Juli.2020 Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 6.Juli.2020 Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2020 (redigert) FM-motorer: C-2: 4-Hk 1-syl motor hvor syl og topp er støpt i en del. C-motoren er tydelig mindre en D- motorene. D-2 : 5-6 Hk 1-syl motor hvor syl og topp er støpt i en del. D-3 : 6-7 Hk 1-syl motor hvor syl og topp er støpt i en del. Motoren har større syl boring enn D-2. På C og D motorene er det stor variasjon av påmontert utstyr for vridbar propell, frikopling og bakstart. L-5: 6-8 Hk 2-sylindret motor med manuell start og magnet-tenning motoren har 9 muttere på topplokk og 3 muttere på manifold. Dynastart kan være ettermontert. L-2: 8-12 Hk 2-sylindret motor med manuell start og magnet-tenning motoren har 10 muttere på topplokk og 2 muttere på manifold. Dynastart kan være ettermontert. S-1: 4 Hk 1-sylindret motor med Dynastart og elektrisk tenning. Sylinderboring 90mm. Syl merket C-101 S-15: 4,5 Hk 1-sylindret motor med Dynastart og elektrisk tenning. Sylinderboring 100mm. Syl merket C-101A S-2: 8-12Hk 2-sylindret motor med Dynastart og elektrisk tenning. Motoren har 9 muttere på topplokk og 3 muttere på manifold. S-22: 12-16Hk 2-sylindret motor med Dynastart og elektrisk tenning motoren har 10 muttere på topplokk og 2 muttere på manifold Du har en to-sylindret motor med magnet-tenning og 9 muttere på toppen og tre på manifolden = L5 Ser forøvrig ut som du mangler pinnebolten i midten Redigert 6.Juli.2020 av Honduras (see edit history) Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Andy10 Svart 6.Juli.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2020 (redigert) Takk! Redigert 6.Juli.2020 av Andy10 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.