Jacop Startet 7.Juli.2020 Del på Facebook Startet 7.Juli.2020 Hadde en raymarine c120 med navionics kart som rett og slett føltes uforsvarlig å kjøre etter , dermed ble det invistert i ny maskin. Jeg har jo da autopilot,motordata og den slags som jeg gjerne skulle ønsket å tatt i bruk på den nye også. Istedenfor å trekke nye kabler lurer jeg på om det er noe fiffige overganger fra den gamle kabelstokken som måter rett i den nye plotteren, og isåfall hvilke burde jeg ha?? Sitér dette innlegget Link to post
abbor Svart 7.Juli.2020 Del på Facebook Svart 7.Juli.2020 Du finner ingen overganger. Det er på tide å gå over kablingene dine, spesielt sjekk at stømtilførselen har tilstrekkelig tverrssnitt. En stor del av problemene med moderne båtelektronikk skyldes dårlig strømtilførsel. Moderne elektronikk er mer følsom for små dropp i spenningen og ofte trekker utstyret mer strøm også. Sjekk også at du ikke har irrede koblinger. Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 7.Juli.2020 Del på Facebook Svart 7.Juli.2020 Det finnes en konverter til digitale signaler du kan sette på. https://seatronic.no/raymarine-converterkit-seatalk-1-til-seatalkng?gclid=Cj0KCQjwupD4BRD4ARIsABJMmZ8-1SAQRAA1LMtyWsdIm6x-ToNcSu8YuVx7nxjpP4mcvRuTFD67JHUaAlF4EALw_wcB Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.