Mastiff Svart 13.Juli.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2020 (redigert) Quote Sorry. Jeg så ikke i farten at det var du som hadde skrevet at din lader alltid ville være tilkoblet når motoren ikke er i gang. Ikke noe problem. Redigert 13.Juli.2020 av Mastiff (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Mastiff Svart 26.August.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.August.2020 pipe skrev On 9.7.2020 at 18.35: Det er ingen som har billigere CTek enn Mekonomen på hele internett.(tror jeg) Så j... typisk min uflaks! Mekonomen ser ut til å ha sluttet med Ctek-laderne akkurat da jeg var kommet så langt som til å gjøre klar vedlikeholdsladesystemet! De er stort sett borte fra nettsiden, og de to som står igjen, står i null. Jeg får forte meg bort på nærmeste butikk og se om jeg kan bruke kundeklubbkjøpet der, ser ut til at de iallfall har den ene av dem inne. Sitér dette innlegget Link to post
pipe Svart 26.August.2020 Link til dette innlegget Svart 26.August.2020 (redigert) Mastiff skrev for 2 timer siden: De er stort sett borte fra nettsiden, og de to som står igjen, står i null. Mekonomen har butikkene fulle av varer man ikke finner på nettsidene. Redigert 26.August.2020 av pipe (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Mastiff Svart 28.August.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.August.2020 (redigert) Pipe, takk, det ante jeg ikke. Jeg trodde det var som Jula og Biltema, at sortimentet var det samme i alle butikkene og på nettet. Redigert 28.August.2020 av Mastiff (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.