Jump to content

Finnes det firma i Rogaland som kan endre stigning på propell?


Okkaby

Recommended Posts

Ikke i Rogaland som jeg vet om, men andvik propellers i porsgrunn kan anbefales. Har en kundeservice som går winrace en høy gang, er rask og har fornuftige priser (i fjor sommer leverte jeg en propell tirsdagskveld og torsdagsmorgen henta jeg den igjen) 

Link to post
Share on other sites

Propell og sveiseservice (tror det er det de heter) i Os. Heller ikke dette i Rogaland dog. 

Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet.

 

2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE

2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP

Link to post
Share on other sites

Eika skrev 25 minutter siden:

Ikke i Rogaland som jeg vet om, men andvik propellers i porsgrunn kan anbefales. Har en kundeservice som går winrace en høy gang, er rask og har fornuftige priser (i fjor sommer leverte jeg en propell tirsdagskveld og torsdagsmorgen henta jeg den igjen) 

Får sende en mail til de å høre med de

http://www.fuel-flow.no

Få kontroll på dieselforbruket ombord med en forbruksmåler fra  www.fuel-flow.no  

 

Link to post
Share on other sites

Eika skrev for 1 time siden:

Ikke i Rogaland som jeg vet om, men andvik propellers i porsgrunn kan anbefales. Har en kundeservice som går winrace en høy gang, er rask og har fornuftige priser (i fjor sommer leverte jeg en propell tirsdagskveld og torsdagsmorgen henta jeg den igjen) 

 

De får jeg legge meg på minne...

Tror jeg vil cuppe propellen mine litt til høsten..motorene går litt for lett...

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...