Jump to content

Hvordan får Navionics til å følge båten..?

R.O

Recommended Posts

Okkaby skrev 58 minutter siden:

Om du bruker nettbrett, så må dette ha GPS ja. Alternativt kan du bruke mobil som modem for nettbrett, så skal det fungere.

Det  er en 3år gammel IPad pro 12,9 - posisjonen er svært nøyaktig, så denne må da ha GPS?  Har også samme sak med GuleSider appen...

som Ove T nevner, det er bare å trykke på pilen, så zommer den inn igjen, men skulle gjerne hatt den til å følge kartet...

• 2 måneder senere...
Espen C skrev for 18 timer siden:

... men kartet flytter seg ikke med båten som er problemet med denne appen. 

Det er neppe noe problem med appen.

Jeg har Navionics på to nettbrett og en mobiltelefon, og dette har fungert feilfritt i alle år siden jeg kjøpte appen første gang. Samme med venner og kjente, det er mange som bruker Navionics.

Dersom du har kjøpt en betalingversjon og har en kurant telefon/nettbrett som har gps, skal dette fungere av seg selv uten videre mikk.

20 hours ago, Espen C said:

Så du kjører da aldri ut av kartet? Bruker du den online?

ikke online nei! det er kun GPS som trengs! du må trykke flere ganger på den røde pila so kommer du til modus der kartt dreier om båten! dette har jeg både på ipad og iphone

Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv

Ms Fortuna skrev 4 minutter siden:

Bruker stort sett bare Course Up, med den røde streken forover. Men det

er vel smak og behag hva man liker. Men uansett noe kart som virrer rundt har

jeg ikke opplevd. 

Det bruker jeg også og da må jeg flytte kartet manuelt når jeg kjører ut av kartet, kan det ha noe med at jeg har lastet ned kartet for å bruke offline tro?

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...