Korsfjord Startet 9.Juli.2020 Del på Facebook Startet 9.Juli.2020 (redigert) Har en aldrende Yamaha 4 hk som jeg tok frem fra glemselen i fjor. Hadde ute forgasseren for å rense, og satte den på igjen med opprinnelig pakning mellom gasser og motor , noe som gikk bra da, men nå har det begynt å lekke ganske betydelig. I dag fikk jeg tak i ny pakning. Setter man denne bare inn "bar", eller smører man den med pakningssement (Har Biltema gasket sealer for hånden) Redigert 9.Juli.2020 av Korsfjord (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Almvik Svart 9.Juli.2020 Del på Facebook Svart 9.Juli.2020 Yamaha original pakningen har et klister eller et gummi som tetter mot reedventilen så den kan du la være torr.. Jeg pleier å smøre litt fett på forgaseren slik at den ikke fester seg på den siden i tilfelle jeg må rense forgasseren. Sitér dette innlegget Link to post
Korsfjord Svart 9.Juli.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Juli.2020 Takker 👍 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.