Knallipadden Startet 11.Juli.2020 Del på Facebook Startet 11.Juli.2020 Jeg trenger en ekstra nøkkel til båten min. Har vært hos en lokal skomaker som har "alle" emner man kan få tak i for å lage ny nøkkel, men det er ikke så lett å lage en som passer. Hvor kan jeg eventuelt få tak i ny nøkkel? Er til døren for å komme inn i kabinen. Jeg ser det står et nummer på nøkkelen min. Til motoren var det bare å Google nummeret på nøkkelen så fant jeg reserve. Finner ikke noe til båten. Sitér dette innlegget Link to post
Furu Svart 11.Juli.2020 Del på Facebook Svart 11.Juli.2020 Kanskje prøve hos låse smed heller Sitér dette innlegget Furuholmen & Scheen 1962 , Tornado 540 rib 2002 Skipsvrak i norge på google. Furuholmen28.com Link to post
alphaman Svart 11.Juli.2020 Del på Facebook Svart 11.Juli.2020 Lagde en med dremmel,tok litt tid helt ok jobb Sitér dette innlegget Link to post
Pitbullo Svart 11.Juli.2020 Del på Facebook Svart 11.Juli.2020 Leverandører av båten må kunne skaffe. F.eks smartmarine. Sitér dette innlegget Link to post
Knallipadden Svart 14.Juli.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Juli.2020 (redigert) alphaman skrev On 11.7.2020 at 16.26: Lagde en med dremmel,tok litt tid helt ok jobb Låsesmeden min klarte ikke å lage kopi som fungerte så det er nok ikke så lett å kopiere min nøkkel. Kanskje du har en annen type nøkkel. Jeg har vært innom Låsesmeden 4 ganger nå med negativt resultat. De andre nøklene han har kopiert har fungert perfekt. Redigert 14.Juli.2020 av Knallipadden (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.