valvolainen Svart 8.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2013 Diesel smører ikke stort. Bedre å ha noe som smører nedi der. Det er jo tross alt det olja er der for. Sitér dette innlegget Link to post
finnmarken Svart 8.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2013 Jeg ble litt skeptisk til om jeg hadde diesel i olja fordi da ja satt ut båten så var det over maxmerket. Jeg tappet av slik at nivået kom litt under max. Etter dette har jeg kjørt noen timer og da jeg sjekket nå så hadde nivået ikke steget. På de timene har jeg antakelig brukt ca 50 liter. Forhåpentligvis hadde jeg bare fylt på for mye da jeg byttet olje i høst, men man kan fort se spøkelser på høylys dag av å lese her. Sitér dette innlegget Link to post
Linea Svart 13.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2013 Hei. Er det noen som kan fortelle hva som anbefales å gjøre etter å hatt diesel i olja, bør oljefilteret byttes selv om olja byttes 2 ganger? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.