Alve Startet 13.Juli.2020 Del på Facebook Startet 13.Juli.2020 Har en wallas 3200 som jeg har et lite problem med. Tenner og varmer greit, men etter en liten stund slår sikring/knapp for overoppheting ut og varmeren slutter å varme. Trykker knappen inn igjen og varmeren går fint til den igjen blir for varm og knapp for overoppheting slår ut. Noen med erfaring fra dette og som har råd og tips? Sitér dette innlegget Link to post
Wallas Service Svart 13.Juli.2020 Del på Facebook Svart 13.Juli.2020 Stengt utløpsventil? Begge utløpene må ha fri utgang, du kan ikke stenge den ene av ventilene. Om du har flere ventiler i båten, må du altså sørge for at de 2 hovedventilene er åpne. Har også opplevd at det stod en ryggsekk foran en ventil som gjorde at varmeren slo seg av. Om termostaten som du trykker inn har hard gummi, kan det også være en feil på denne, spesielt den som har rød gummi. Blir gjerne litt sprø i gummien. Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
Alve Svart 13.Juli.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Juli.2020 Takk for svar. Jeg skal sjekke igjen ift utlufting. Om det ikke er noe som er stengt så skal jeg se over knappen. Da har jeg litt å sjekke i morgen. Sitér dette innlegget Link to post
Wallas Service Svart 13.Juli.2020 Del på Facebook Svart 13.Juli.2020 Glemte å ta med: Sjekk også om varmluftslangene ikke er flatklemt et eller annet sted. Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
Alve Svart 13.Juli.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Juli.2020 Takk. Må ta en runde i båten i morgen og sjekk litt Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.