jørn Startet 14.Juli.2020 Del på Facebook Startet 14.Juli.2020 (redigert) Hei Skulle legge til og kjørte ut ankeret som vanlig. Det jeg ikke så var at ankeret ikke gikk i vannet, men kjetting løp ut. Det førte til at kjettingen kilte seg i vinsjen og skadet festet til armen som styrer kjettingen mot vinsjen. Er det noen måte å fylle hullet/sprekken som ble? Sveise eller kjemisk metall? Redigert 14.Juli.2020 av jørn (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
NilsPils Svart 14.Juli.2020 Del på Facebook Svart 14.Juli.2020 Har lite tro på kjemisk metall her. Mulig det kan sveises litt forsiktig og bores nytt hull for skruen . ? Alternativt bore et litt større sylindrisk hull (som ikke nødvedigvis dekker hele sprekken), sette inn en syrefast pinne med epoxy og bore nytt hull for skruen . ? Ellers ser jeg at du har erstattet en original unbrakoskrue med en sporskrue. Jeg har også Anchorlift, og hos meg ble det brudd i begge disse skruene. Nå er det laget hull for lengere skruer som er sikret med loctite. Det blir nok mye vibrasjoner der . . . Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.