Jump to content

Re: Hva er VITSEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Suzuki

Recommended Posts

:smiley: Hva er vitsen med å blande ting som ike hører hjemme i et innlegg inn i det, da jeg spurte om trutning  og owatrol så var det på båt og jeg ønsket ikke en massse innlegg som faktisk både jeg og andre som er inntressert går inn og ser på da det jo kan være noe fornuftig. Mulig dere vil kalle meg enkelte ting men hold dere til sakene i innleggene så vil baatplassen være den siden som det blir skryt av. Vil dre diskutere smøring av verandaer og kvinnfolk som er trivelig nok det så start egene emner.

:discuss

 

Dette er jo noe av sjarmen med Usenet og andre diskusjonsforum som Baatplassen.no - at en diskusjon kan spore av, få flere deltagere og plutselig handle om noe helt annet enn det den gjorde i utgangspunktet.

 

Noen ganger vil du ikke få svar i det hele tatt, andre ganger vil du få feil svar og atter andre ganger vil noen svare på feil spørsmål.

 

Deltagelse er frivillig - vi andre er ikke en supportgjeng som sitter og venter på dine spørsmål, vi sitter er like mye i egen interesse - fordi vi synes det er verdt å bruke tiden vår på.

 

Derfor har slike "emner" eller "tråder" en tendens til å spore av. Slik har det vært i laaaang tid, og slik vil det nok fortsette å være. Dessverre og heldigvis for deg (og meg)...  :confused:

 

GeirKS

Link to post
Share on other sites

Heisan Baat-ulker!  :smiley:

På mange måter forstår jeg jko, selv om jeg nok hadde valgt en litt annen form å fremføre synspunktene på. Da jeg var "skårunge" her på Baatplassen, følte jeg nok litt av den samme frustrasjonen. Etter hvert fant jeg tonen og den "takhøyden" som beskrives, og som gjør at jeg synes at Baatplassen er et trivelig sted å være, så får det heller gå som det går med responsen på diverse utspill....Ære så nøye a????? Det er ikke så dumt å oppdage at ikke alle andre er like interessert i mine meninger som jeg er selv...og når man kan lære litt også i min alder, er det forhåpentlig håp for jko også... :confused:

Hilsen Syvert

knbf.no For et bedre båtliv for alle"
Link to post
Share on other sites

Ære så nøye a?????

Som om jeg skulle sagt det selv...  :smiley:

Mange kan nok bli både sjokkert og irritert over "saksgangen" på et forum som dette.

Men slik er internett, man lærer å leve med det.

Overbærenhet og evne til å legge provokasjoner til side er nødvendig for å trives på et internett-forum. :confused:

Link to post
Share on other sites

Hej   jko !

 

Båtplassen er det klart beste forumet om kikar runt lite både i Norge o Sverige!

Både Takhöjd o Faktainnehåll o Hjälpsamhet är vida överlägset andra forum her i Skandinavien, enl min mening !

 

Om du vill kika på något som er mer formellt o rakt på sak men oändligt mkt tråkigare

kan du testa    http://www.sxk.se/tekniska/forum/  

(Har lest flere inlegg der på norska, så var ikke redd o ställ dina frågor)

S/Y Gunga Din

Link to post
Share on other sites

Og ofte er det slik at avsporinger kan føre til at andre problemstillinger kan bli belyst...

Dersom det sporer helt av så er det også mange her som er flinke til å få tråden tilbake på rett spor.

Jeg synes det er en flott tone her (stort sett), og trives med å lese og lære av innleggene.

Har også stor glede av noen av avsporingene som kan være svært morsomme. Så får man heller hoppe over og sile ut noen av innleggene dersom man lar seg irritere av avsporinger  :lol:

 

Vil også rette en stor takk til de bak forumet. De gjør en kjempejobb!!

Kategoriseringen er suveren. Lett å finne frem i dersom man lurer på noe som har vært diskutert før.

Link to post
Share on other sites

:blush: :blush:

 

Det er helt klart at dette er det forumet det er lettest å få saklige svar (på det meste)

Dersom man sporer av i en "samtale" betyr vel det at man trives, har mange felles interesser, samt at man har  masse å snakke om.

Denne typen "provokasjoner" er vel det som kjennetegner en del andre fora ute i cyberspace, og som jeg personlig syntes denne plassen har vært velsignet fri for.

 

Forresten er det fin vær ute nå, og familien og jeg skal på overnattingstur med båten i helgen (for første gang) og vi gleder oss.

Håper alle dere andre også får en fin helg.

 

(Dette var en bevist avsporing) :lol:

 

Geir

Link to post
Share on other sites

Ok  jeg bøyer av og sier meg tildels enig, har lært at fra nå av så skal jeg ikke bruke varsling på mail ved svar på mine ilegg, Syvertsen det kan jo hende at man er mere skårunge når man skriver et slikt innlegg får å få belyst mest mulig av saken/informasjon som man tror man vet kan det være bra å høre andres mening om derfor er det ofte bra om man virker litt sktatsj(skårunge)

Link to post
Share on other sites

...har lært at fra nå av så skal jeg ikke bruke varsling på mail ved svar på mine ilegg...

Normalt får man svar uansett innen ganske kort tid, så varsling er sjelden nødvendig i Åpent forum. Derimot kan det være greit med varsling i Marked når man ønsker å følge en annonse hvor det kanskje mer sjelden er innlegg. Dette er min erfaring.
Link to post
Share on other sites

Ok  jeg bøyer av og sier meg tildels enig, har lært at fra nå av så skal jeg ikke bruke varsling på mail ved svar på mine ilegg, Syvertsen det kan jo hende at man er mere skårunge når man skriver et slikt innlegg får å få belyst mest mulig av saken/informasjon som man tror man vet kan det være bra å høre andres mening om derfor er det ofte bra om man virker litt sktatsj(skårunge)

Heisan jko  :blush:

Du er sannelig kjapp i oppfatningen og lettlært!  :blush: Jeg må tilstå at jeg nok var mer tungnem enn deg!  :lol:

Velkommen i ulke-jengen!  :blush:

Hilsen Syvert

knbf.no For et bedre båtliv for alle"
Link to post
Share on other sites

Takk for det Syvertsen kanskje jeg melder meg inn i forbundet ditt også nå når jeg blir regnet som voksen(ooops der sporet jeg av) :blush: :blush:

Hei igjen jko!  :blush:

Du er hjertelig velkommen om bord!  :wink: Når det gjelder båt og båtliv blir vi aldri annet enn guttunger uansett? Og takk for det!  :lol: En kjapp replikk og et glimt i øyet   :wink: er også verdt å ta med seg...og du glimter jo til med begge deler!

Hilsen Syvert  :flag:

knbf.no For et bedre båtliv for alle"
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...