Jump to content

Kalesje Halco 29 Offshore


erta

Recommended Posts

Svært mange Halcoer er "hjemmebygd" slik at det kan finnes ulike løsninger for innfesting av kalesjene. På båtene som er til salgs f.eks på Finn ser man at det er mange varianter. Kalesje for Halco er derfor ikke noe standardprodukt slik som på enkelte andre båttyper.

 

Men det er lagd kalesjer til svært mange Halcoe gjennom årene, slik at produsentene har erfaring med dette. Min kalesje (flybridgeversjonen) er lagd av Eteka på Sveio. Alf Hansen her i Trondheim kan sansynligvis også hjelpe deg.

 

Brigg

Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet.

 

2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE

2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP

Link to post
Share on other sites

Alf Hansen vil jeg tro har maler på dette. Er det flere varianter ute og går, får du tilsendt de forskjellige malene med angitte mål så du kan ta mål av sentrale punkter og se hvilken som (forhåpentligvis) passer din båt. Så var tilfelle da jeg forespurte på pris på kalesje til Selco'en.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...