Traale Startet 15.Juli.2020 Del på Facebook Startet 15.Juli.2020 Leiter etter diverse deler til min DT 55 fra tidlig 90 tall. Ser at de fleste deler er like på DT 55 og 65, til og med forgasserne. Kan man lure en 55 til å bli en 65 ? Noen som har kjennskap til disse motorene ? Sitér dette innlegget Link to post
pero Svart 15.Juli.2020 Del på Facebook Svart 15.Juli.2020 Ikke fra 90 tallet, men har DT 50 og 65 i biter i garasjen. Usikker på forskjellen, men innbiller meg at det er samme motor, men kanskje forskjellige forgassere eller sylindervolum. Burde ha satt meg inn i dette, har hatt 3 DT 65, og har som sagt en DT 50. Alle tosylindrede. De ble 3 sylindrede på 90 tallet. Sitér dette innlegget Link to post
Traale Svart 15.Juli.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Juli.2020 Hadde en 2 syl DT 50 tidligere, med hvitt deksel. Den jeg har nå er grå metallikk med gull dekor og 3 syl. De ser ganske forskjellig ut. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.