Espen C Startet 16.Juli.2020 Del på Facebook Startet 16.Juli.2020 Har en Wallas Safeflame som jeg lurer på om man kan bruke noe annet en lampeolje på for bedre tenning? Parafin eller sprite opp oljen med litt rødsprit? Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 16.Juli.2020 Del på Facebook Svart 16.Juli.2020 Nei, men lampeolje er feil brennstoff. For best effekt og minst soting er det kun fritidsparafin som gjelder! Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Espen C Svart 16.Juli.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Juli.2020 Takk det hjalp ned lampe parafin fra Biltema, kanskje ikke det beste men det var det jeg fikk tak i. Sitér dette innlegget Link to post
Whiskey Svart 16.Juli.2020 Del på Facebook Svart 16.Juli.2020 Ja, hvor får man kjøpt fritidsparafin egentlig, kjører på lampeolje, har fungert fint i mange år, men har og hørt det soter. Sitér dette innlegget Baltic-pappa Link to post
Eureka Svart 16.Juli.2020 Del på Facebook Svart 16.Juli.2020 (redigert) Felleskjøpet og mange mange andre steder lampeolje er feil sort Redigert 16.Juli.2020 av Eureka (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 16.Juli.2020 Del på Facebook Svart 16.Juli.2020 Du får det vel også på noen bensinstasjoner. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
ansgar Svart 16.Juli.2020 Del på Facebook Svart 16.Juli.2020 Whiskey skrev for 1 time siden: Ja, hvor får man kjøpt fritidsparafin egentlig, kjører på lampeolje, har fungert fint i mange år, men har og hørt det soter. har kjøpt på Coop Obs Bygg. 135kr for 4 liter Sitér dette innlegget Link to post
Sjøvind Svart 16.Juli.2020 Del på Facebook Svart 16.Juli.2020 Maritim har, litt dyrere: https://www.maritim.no/fritidsparafin-4-liter Sitér dette innlegget Link to post
Bårdp Svart 16.Juli.2020 Del på Facebook Svart 16.Juli.2020 Tennveske funker også bra. Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 16.Juli.2020 Del på Facebook Svart 16.Juli.2020 Sjekka fk sin pris, 165kr... så også der ligger de i høyt oppe på prisen... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.