Reisatjukk Startet 16.Juli.2020 Del på Facebook Startet 16.Juli.2020 Kjøpt fast tank og wema-måler og giver eg tenkte stappe i båten. Ser på vedlagte koblingskjema at den ska kobles inn til tenninga, men eg kjenner ikke noe særlig lystiget ved tanken på å åpne opp og kødde inni boksen. kan eg koble den til en ledig bryter i lite Bryterpanel og ha den på når eg har behov for å se? Sitér dette innlegget Link to post
Gabi Svart 16.Juli.2020 Del på Facebook Svart 16.Juli.2020 I gamle-båten hadde jeg en septikgiver fra Wema. Den koplet jeg til egen bryter og skrudde av og på etter behov, funket bra det! Sitér dette innlegget Link to post
Reisatjukk Svart 16.Juli.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Juli.2020 Da høres det ut som om det er tingen å gjøre. Er to kabler der også for å velge gult eller rødt bakgrunnsbelysning, men antar da at det utgår å få til, det må vel i kontrollboksen? Eller er det bare å sette på samme plussen på bryter? Sitér dette innlegget Link to post
Fantino Svart 16.Juli.2020 Del på Facebook Svart 16.Juli.2020 Vil tro du bare kan kople sammen ledning til valgt lys med strømforsyningen - dvs den som skal til tenning iht bruksanvisning Sitér dette innlegget Link to post
Reisatjukk Svart 17.Juli.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Juli.2020 Tror eg prøver på det ja, koble de ilag på der de skal. Men, vurdere å klappe på et lite Bryterpanel til, sånn med 3-4 brytere på. eg kan bruke samme minusskinna på det nye som det gamle, seff? og kan eg hente strøm fra hovedbryter til panel, eller må det gå fra batteriet? sparer litt både trekkevei og små komplikasjoner om det er innafor å gjøre;) er ellers 1,5 mm kabel nok til panel, er vel ikke Moe tunge forbrukere der, sigarettenner og evnt en liten spylepumpe er evnt de som vil trekke mest strøm. Ellers etpar små lys kun... det er ca 5,5 meters lengde på strekk fra hovedbryter til Bryterpanel blir veldig gla for svar her, et deilig forum å bruke og lese på! Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 17.Juli.2020 Del på Facebook Svart 17.Juli.2020 Trekker nesten ingenting strøm dette, så det er bare å kople til der du måtte ønske. Med eller uten lys. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.