Sofaseileren Startet 12.Oktober.2005 Del på Facebook Startet 12.Oktober.2005 Min gamle far planlegger å kjøpe ny utenbordsmotor til våren. 30 hk 4 takt. Jeg forsøker å overtale ham til å kjøpe nå i høst fordi det vel kan falle billigere ut. Noen som har konkrete erfaringer (eller som følger godt med) som kan tipse om hvor mye det bør gå an å spare på høst/vinter kjøp? Sitér dette innlegget Link to post
langbein Svart 12.Oktober.2005 Del på Facebook Svart 12.Oktober.2005 Mine erfaringer er man kan spare mye ved å kjøpe på høsten og vinteren. Hvis man ikke er så opptatt av å ha siste års modell. Ta en titt på finn.no eller ta en ringe runde til forhandlere i nærområdet. Forrige motor jeg hadde fikk jeg via en forhandler. Motoren stod i butikken til de fikk den nye årsmodellen. Avtalte pris i forkant og motoren ble levert rett før påske. Det ble gunstig for meg. Sitér dette innlegget Båtlivet er herlig. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.