Fjordland Startet 18.Juli.2020 Del på Facebook Startet 18.Juli.2020 Noen som har prøvd og lime inn lydisolasjonsmatter under motordeksel på utenbordsmotor? Kunne tenkt meg og prøve, men usikker på hvilken matte eg skal velge. Smeltematte bitumen fra biltema f.eks.... Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 18.Juli.2020 Del på Facebook Svart 18.Juli.2020 koster jo ikke allverden å prøve. Ville også sjekket med noen som driver med bilstereo, de vet nok hva som funker og ikke av dempematerialer. Hvaslags motor er det snakk om? Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
ballistic Svart 18.Juli.2020 Del på Facebook Svart 18.Juli.2020 Har lagt et lag med GT sound matter under motordekselet på min Suzuki DF100, Skal dempe resonans og vibrasjoner. Hjalp litt ,men Suzukien bråker uansett ikke mye på tomgang.Er litt vekt i mattene selv om de er tynne . Sitér dette innlegget Link to post
Fjordland Svart 18.Juli.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Juli.2020 150hk optimax. Lyden er ok den, men har en irriterende ressonanslyd i området rundt 3500rpm. Får lese meg opp litt på forskjellige matter og prøve og se 👍 Sitér dette innlegget Link to post
trulsant Svart 19.Juli.2020 Del på Facebook Svart 19.Juli.2020 Jeg har testet litt med slik «skum-matte» fra biltema, men på Merc 80/100/115 EFI er det trangt inni. Men er ikke sikkert det er så mye som skal til, sikkert en lyd fra innsuget? TA Sitér dette innlegget Link to post
Fjordland Svart 19.Juli.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Juli.2020 Er nok en ressonanslyd eller lignende der fra ja. Det og kompressoren. Og kun i et lite området. Men desverre det området om eg trenger og gå i 20-25 knop. Alt annet er ok. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.