Knutsman Startet 18.Juli.2020 Del på Facebook Startet 18.Juli.2020 Min Mercury 90, 4t, 2002 mod starter, men går ikke skikkelig før de har gått 30 sek til 1 min, hele båten skjelver og rister til den tenner på alle plugger og går skikkelig, etter dette går den normalt til neste gang du skal starte den. av og til starter den skikkelig. Virker som den drukner i bensin, siden de lukter godt med bensin når eg starter den. Dette er ikke bare når den er kald, men og om den har blitt kjørt en stund og eg stopper og starter den igjen, kan den og ha samme problem. Den har vert på verksted og fått justert forgasserne, de mente de ble en for dyr reparasjon å koke forgasserne og skifte kaldstarten på den siden de var en så gammel motor, og de kunne ikke garantere at den ble bra for de om de byttet ut dette. De er blitt skiftet bensinfilter og plugger. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.