sjøskvetten Startet 18.Juli.2020 Del på Facebook Startet 18.Juli.2020 Jeg kjøpte en Saga 24, 1978 modell, i juni i år. Da selgeren hadde lagt ut båten på Finn.no gikk det bare et par timer før Saga-produsenten ringte og sa at denne båten var meget velholdt. Jeg kjenner selgeren som har hatt båten i 29 år. Han har gjort en meget god vedlikeholdsjobb i alle år. Bukh motoren på 20 hester er et syn for øyet og lyder som musikk i ørene. Båten er 42 år og jeg er veldig fornøyd. Så kommer jeg til septiktanken som plutselig ble et meget uventet problem. I skottet under septiken lå det en dam med sanitærvæske og annet "snadder". Jeg kontaktet Saga for å få tips. Men de sa at den modellen ikke hadde fabrikkmontert septiktank. Jeg har nå fått ut tanken og vasket og malt skottet med topcoat. Nå dukter det himmelsk i lugaren. Denne duften vil jeg fortsatt ha og vil avvikle pumpetoalettet og installere bærbart toalett. MEN jeg kan ikke noe om dette. Er det noen som kan anbefale et portabelt toalett som jeg kan blir fornøyd med. Da vil jeg bli fornøyd. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.