ODS Startet 19.Juli.2020 Link til dette innlegget Startet 19.Juli.2020 Hei. Har en 1999 modell Suzuki DT40 som har låst seg i forover gir. Selv om jeg setter girspaken på N eller R. Har montert av kabler og bare brukt girspak på motor og samme feil. Litt ubehagelig og ikke ha revers og nøytral. Båten går fremover i nøytral også. Noen forslag??? Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 19.Juli.2020 Link til dette innlegget Svart 19.Juli.2020 Kan koblingen på stangen fra spaken ned til girhuset ha løsnet? Sitér dette innlegget Link to post
Skibs15ft Svart 19.Juli.2020 Link til dette innlegget Svart 19.Juli.2020 Hei. Hadde samme problemet i fjor med min Johnson. På denne var den en skrue som hadde knekt oppe i motoren. Du har en arm som går inn under som styrer om den skal gå framover, være i fri, eller gå bakover.. Sjekk denne skruen er mitt tips. Tar du av noen deksel på motoren så skal du se stangen som går ned til undervannshuset Sitér dette innlegget Link to post
ODS Svart 19.Juli.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Juli.2020 Takk skal dere ha. ?Skal sjekke det i morgen?? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.