mcmart Startet 21.Juli.2020 Del på Facebook Startet 21.Juli.2020 Hei, jeg har søkt litt for å se om noen har laget dette selv. Fant flere guides, men ingen på den måten jeg har tenkt. Så mulig det er en grunn for det? Jeg har en kalesje som er litt slitt, og jeg kunne tenkt meg en i glassfiber med vanlige ruter. Vi bruker alltid å ha den oppe, og det bedrer sikten betraktelig. Så planen min var å legge på pledd i fleece på den gamle mens den er på, og så ha på epoxy rett på den. Den vil da bli perfekt formet med en gang og bruke dette som utgangspunkt til å gjøre den ferdig utenfor båten. Noen som har noen tips og erfaring på dette? Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 21.Juli.2020 Del på Facebook Svart 21.Juli.2020 Burde fungere det. Men jeg ville ha lagt plast på sprayhooden først, og dekket båten meget godt. Så en gang på TV at de lagde taktrekk til en bil ( innertak) På tilsvarende måte. Bilen ble snudd på hodet, fleeceteppet festet langs kantene og epoxy påført. Kreativt, og resultatet ble slett ikke ille... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Fredag60 Svart 6.August.2021 Del på Facebook Svart 6.August.2021 Hei Spennende tanke. Jeg har en 40 Vision og er egentlig ute etter det samme, dvs fast sprayhood med glassruter, gjerne omtrent som std. sprayhood og gjerne med solcelle på tak. Har du gått videre?? Sitér dette innlegget Link to post
Popeye70 Svart 6.August.2021 Del på Facebook Svart 6.August.2021 Bare fordi jeg er nysgjerrig: Tenker dere et støpt doghouse hvor det settes inn vinduer, eller en mer hardtop-aktig variant med tradisjonell vindskjerm med «lokk» over? Sistnevnte vil vel fremstå som mindre dominerende, og med bedre sikt ut og inn. Sitér dette innlegget SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.