Jump to content

Bygge sprayhood i glassfiber

mcmart

Recommended Posts

Hei, jeg har søkt litt for å se om noen har laget dette selv. Fant flere guides, men ingen på den måten jeg har tenkt. 

Så mulig det er en grunn for det?

Jeg har en kalesje som er litt slitt, og jeg kunne tenkt meg en i glassfiber med vanlige ruter. Vi bruker alltid å ha den oppe, og det bedrer sikten betraktelig.

Så planen min var å legge på pledd i fleece på den gamle mens den er på, og så ha på epoxy rett på den. Den vil da bli perfekt formet med en gang og bruke dette som utgangspunkt til å gjøre den ferdig utenfor båten. 

Noen som har noen tips og erfaring på dette?

Burde fungere det. Men jeg ville ha lagt plast på sprayhooden først, og dekket båten meget godt. 

Så en gang på TV at de lagde taktrekk til en bil ( innertak) På tilsvarende måte. Bilen ble snudd på hodet, fleeceteppet festet langs kantene og epoxy påført. Kreativt, og resultatet ble slett ikke ille...

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi
  • 1 år senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...