M/S Malene Startet 22.Juli.2020 Del på Facebook Startet 22.Juli.2020 Fikk en mast med vant, bom og en rullefokk på i trålen igår. Det har ligget noen år, men er ikke veldig gammelt. Har forstått det sånn at seil har et slags id nr et eller annet sted? Finner ikke noe utenom denne lappen. Sitér dette innlegget Link to post
enslagsgjest Svart 22.Juli.2020 Del på Facebook Svart 22.Juli.2020 Dette er bare produsenten. Mange seilbåter har et stort merke i seilet der det f.eks står NOR 1234. Sitér dette innlegget Jeg er en slags gjest Link to post
Code0 Svart 22.Juli.2020 Del på Facebook Svart 22.Juli.2020 Du bør vel varsle myndighetene. Mulig det har vært en savnetmelding i området. Sitér dette innlegget Link to post
M/S Malene Svart 22.Juli.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Juli.2020 Mente jeg hadde hørt at det var et slags serienummer eller noe, men da har jeg kanskje misforstått. Har ligget en stund. Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 22.Juli.2020 Del på Facebook Svart 22.Juli.2020 Nummereringen er frivillig. Hulda har ingen ID i seilet, som eksempel. Men meld fra om funnet. Sitér dette innlegget Link to post
JULIANNE Svart 22.Juli.2020 Del på Facebook Svart 22.Juli.2020 Sprett opp den lappen og se om det står noe på baksiden. På kalesjer er det ofte malnummer og serienummer under slike påsydde lapper. Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 22.Juli.2020 Del på Facebook Svart 22.Juli.2020 Skrivemåten er nederlandsk. og når slutta man med fax? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.