Oldgig Startet 22.Juli.2020 Link til dette innlegget Startet 22.Juli.2020 Se bilde. Er dette mottakeren for baugpropell og ankervinsj fra fjernkontrollen? Grunnen til at jeg lurer er at jeg får ankervinsjen til å gå, men får ikke noe fart i baugpropellen når vi kalibrerer fjernkontrollen. Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 22.Juli.2020 Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2020 Hei, det der er kontrollboksen til ankervinsj og fjernkontroll til denne, men neppe noe styring fot baugthruster i den. Sitér dette innlegget Link to post
Oldgig Svart 22.Juli.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2020 Ok. Så det er en tilsvarende boks for baugthruster, enten montert eller som må monteres? (Er ikke min båt) Hvorfor så mange røde ledninger inn til denne fra bare ankervinsj? Sitér dette innlegget Link to post
Sofia 1030 Svart 23.Juli.2020 Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2020 Det er + og - som også styrer om du drar ankeret opp eller slipper ut. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.