Knallipadden Startet 23.Juli.2020 Del på Facebook Startet 23.Juli.2020 (redigert) Jeg har vært litt uheldig å mistet en "E" og en "N" på båten min. Noen som vet hvor jeg kan få tak i nye bokstaver til en ok pris? Er en Jeanneau Merry Fisher. Redigert 23.Juli.2020 av Knallipadden (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Knallipadden Svart 24.Juli.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Juli.2020 Ser ikke så lett ut å finne i riktig størrelse. Hvor lett er det å fjerne teksten og limen i stedet? Sitér dette innlegget Link to post
aroneid Svart 24.Juli.2020 Del på Facebook Svart 24.Juli.2020 Henhold Andersen er vel importør, hør med dem evt en forhandler. Dette er nok enkelt å fjerne med hårføner og fiskesnøre. Trenger sikkert noe for å ta limrestene, f.eks sitrusrens? Så polerer du over etterpå. Meld deg inn i "Jeanneau Merry Fisher" på Facebook. Stort sett nordmenn, og får svar på det meste! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.