Swingswong Startet 24.Juli.2020 Del på Facebook Startet 24.Juli.2020 Hei. Jeg har nettopp byttet ut min gamle Lowrance plotter med en Raymarine Axiom. Jeg har SmartCraft instrumenter, turteller som også viser den del mer info i LCD displayet og speedometer som viser forbruk og nivå på dieseltanken. etter bytte virker ikke speedometer eller forbruk så jeg antar at den ikke lengre får hastighet fra plotteren. det var to ledninger inn på speedometer i tillegg til den store pluggen for SmartCraft hubben. disse gikk til kartplotteren merket med RS-232 COM. Hvordan kan jeg få disse signalene ut fra Axiomen og inn på SmartCraft instrumentet, eller andre tips som gir meg speedometer som virker? Jeg har en SmartCraft til NMEA 2000 adapter som gir meg motordataene på plotteren, men denne gir vel data bare en vei. Sitér dette innlegget Link to post
Swingswong Svart 16.August.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.August.2020 Jeg søker fortsatt en løsning på mitt problem med speedometer. er det ingen som har vært borti noe lignende tidligere? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.