Skipper Worse Svart 14.Oktober.2005 Link til dette innlegget Svart 14.Oktober.2005 Ser du har klarert ankomst Fedje havn i helgen. Skal være en steikende god fiskeplass rett vest for øya, god vekt selv på liten fisk. Man vil vel helst ikke tilsulke det fornemme skib med fiskens blod og ymse innvoller ... :nono: Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Kjell E Svart 15.Oktober.2005 Link til dette innlegget Svart 15.Oktober.2005 Man vil vel helst ikke tilsulke det fornemme skib med fiskens blod og ymse innvoller ... :nono: Med andre ord har man ikke selvlensende dekk med gode svalkekanaler? Selv har jeg tilegnet fredags aften med arbeidedsstedets årlige pizzaaften - inklusiv heftig og begeistret avnytelse av diverse fludia av edel byrd. Resten av helgen er avsatt til beskatning av pelagiske fiskearter. Kjell. Sitér dette innlegget LA3939 har endret brukernavn Link to post
Slagskibet Svart 15.Oktober.2005 Link til dette innlegget Svart 15.Oktober.2005 Velegnet også som termometer etter hva jeg har hørt... Bare å henge den etter halen i dypfryseren hvis det er kvikksølv som er problemet. Sitér dette innlegget Link to post
JanB Svart 15.Oktober.2005 Link til dette innlegget Svart 15.Oktober.2005 Strålande ver og kallesjefritt akterdekk. Fekk heldigvis sjangs til ein "fisketur" i dag. Det blei ikkje noko fisk, men masse sol og frisk sjøluft. Sommaran var ikkje det store vermessig, men no ser det ut for at seinhausten blir veldig bra. Stakkars dei som har sett båten på land... Sitér dette innlegget Blogg: Livet i ein Nauticat 33 Link to post
Arnstein Svart 15.Oktober.2005 Link til dette innlegget Svart 15.Oktober.2005 Denne helgen står i båtpleiens tegn. Polerer opp overbygget for vinteren. Skulle vært på sjøen. Været er bare fantastisk også i Rogaland, men dette er sjansen til å få gjort nødtørftig vedlikehold. Sitér dette innlegget mvh Arnstein M/B JAVA Ja, til obligatorisk småbåtregister og båtførerprøve. Link to post
Lars H. Svart 16.Oktober.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Oktober.2005 Hei. Det ble en kjempehelg for skipshunden og meg! Se tråden: For en flott helg! innlegg #4. Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.