Jump to content

Og så var det helgen 15 - 17 oktober


Lars H.

Recommended Posts

Ser du har klarert ankomst Fedje havn i helgen. Skal være en steikende god fiskeplass rett vest for øya, god vekt selv på liten fisk.

 

Man vil vel helst ikke tilsulke det fornemme skib med fiskens blod og ymse innvoller ... :nono:

I've always been crazy, it has kept me from going insane.
vimpel_entusiast_signatur.gif

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no

Link to post
Share on other sites

Man vil vel helst ikke tilsulke det fornemme skib med fiskens blod og ymse innvoller ... :nono:

Med andre ord har man ikke selvlensende dekk med gode svalkekanaler? Selv har jeg tilegnet fredags aften med arbeidedsstedets årlige pizzaaften - inklusiv heftig og begeistret avnytelse av diverse fludia av edel byrd. Resten av helgen er avsatt til beskatning av pelagiske fiskearter.

 

Kjell.

LA3939 har endret brukernavn

Link to post
Share on other sites

Denne helgen står i båtpleiens tegn. Polerer opp overbygget for vinteren. Skulle vært på sjøen. Været er bare fantastisk også i Rogaland, men dette er sjansen til å få gjort nødtørftig vedlikehold.

mvh Arnstein

M/B JAVA

Ja, til obligatorisk småbåtregister og båtførerprøve.

Link to post
Share on other sites

Hei.

 

Det ble en kjempehelg for skipshunden og meg!

 

Se tråden: For en flott helg! innlegg #4.

 

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...