Jump to content

Glavaflex er det brukbart ?

myhreoe

Recommended Posts

Noen som har vært borte i Glavaflex ?

Skal som sagt innrede båten , og har blitt anbefalt å bruke denne type støy isolasjon. Må vel nevne at det var forhandler som anbefalte produktet .

Har og fått meg en dyrekjøpt erfaring når det gjelder transport av diviencyell, Det holder ikke med reimer , forskalingsbord og ei halv finerplate på takgrind. :headbang: vinden over stordbrua tok knekken på den eine plata ,900 kroner :cryin: rett i dass.Så neste gang tar jeg Halco-en og tar det via sjøveien.

Stolt eier av båtførerbevis

Noen som har vært borte i Glavaflex ?

Skal som sagt innrede båten , og har blitt anbefalt å bruke denne type støy isolasjon. Må vel nevne at det var forhandler som anbefalte produktet .

Har og fått meg en dyrekjøpt erfaring når det gjelder transport av diviencyell, Det holder ikke med reimer , forskalingsbord og ei halv finerplate på takgrind. :headbang: vinden over stordbrua tok knekken på den eine plata ,900 kroner :cryin: rett i dass.Så neste gang tar jeg Halco-en og tar det via sjøveien.

Leste litt om det på nettet!

Sikkert bra, men hvordan var prisene i forhold til liknende matrialer?

Dette er vel det eneste produktet jeg har hørt om. prisen er 2750,- for rull på 18 x1m Vet ikke om det er god eller dårlig pris.

Vet det finnes diverse spray produkter som brukes i bil industrien for å dempe støy men om de har samme egenskapene når det gjelder brannsikkerhet og fukt aner jeg ikke.

Har begynt jobben med å skrape ned limrestene i fra kabin,

tenkte litt på å bruke kjemikalier først :nono:

men vil gjerne ha med meg oppveksten til min 8 mnd gamle sønn.

Stolt eier av båtførerbevis

Har selv brukt Kaiflex fra Kaiman.Liknende eller samme produkt som Glavaflex. Brukte 13 mm med lim/tape på baksiden. Denne skulle redusere støy med 36 db.

Forøvrig mener eg å huske at 10mm Kaiflex tilsvarer ca 60 cm Glava isolasjon med tanke på temp isolasjon.

10mm er garantert til -30 grader og da skal det ikke slå igjenom.

Heile mitt motor rom er isolert med dette materialet. Virket godt..

Fjord 27 AC TMD40

Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knop
Wellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.
Firmanavn: Motordeler.com

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...