myhreoe Startet 12.Oktober.2005 Link til dette innlegget Startet 12.Oktober.2005 Noen som har vært borte i Glavaflex ? Skal som sagt innrede båten , og har blitt anbefalt å bruke denne type støy isolasjon. Må vel nevne at det var forhandler som anbefalte produktet . Har og fått meg en dyrekjøpt erfaring når det gjelder transport av diviencyell, Det holder ikke med reimer , forskalingsbord og ei halv finerplate på takgrind. vinden over stordbrua tok knekken på den eine plata ,900 kroner rett i dass.Så neste gang tar jeg Halco-en og tar det via sjøveien. Sitér dette innlegget Stolt eier av båtførerbevis Link to post
M/S Bastard Svart 12.Oktober.2005 Link til dette innlegget Svart 12.Oktober.2005 Noen som har vært borte i Glavaflex ? Skal som sagt innrede båten , og har blitt anbefalt å bruke denne type støy isolasjon. Må vel nevne at det var forhandler som anbefalte produktet . Har og fått meg en dyrekjøpt erfaring når det gjelder transport av diviencyell, Det holder ikke med reimer , forskalingsbord og ei halv finerplate på takgrind. vinden over stordbrua tok knekken på den eine plata ,900 kroner rett i dass.Så neste gang tar jeg Halco-en og tar det via sjøveien. Leste litt om det på nettet! Sikkert bra, men hvordan var prisene i forhold til liknende matrialer? Sitér dette innlegget Link to post
myhreoe Svart 13.Oktober.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Oktober.2005 Dette er vel det eneste produktet jeg har hørt om. prisen er 2750,- for rull på 18 x1m Vet ikke om det er god eller dårlig pris. Vet det finnes diverse spray produkter som brukes i bil industrien for å dempe støy men om de har samme egenskapene når det gjelder brannsikkerhet og fukt aner jeg ikke. Har begynt jobben med å skrape ned limrestene i fra kabin, tenkte litt på å bruke kjemikalier først :nono: men vil gjerne ha med meg oppveksten til min 8 mnd gamle sønn. Sitér dette innlegget Stolt eier av båtførerbevis Link to post
M/S Bastard Svart 13.Oktober.2005 Link til dette innlegget Svart 13.Oktober.2005 Sjekk opp mot prisen til maritim.no De har også diverse støydempende matter Sitér dette innlegget Link to post
Jon-Kåre Svart 13.Oktober.2005 Link til dette innlegget Svart 13.Oktober.2005 HAr dere en link til glavaflex Sitér dette innlegget Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
M/S Bastard Svart 13.Oktober.2005 Link til dette innlegget Svart 13.Oktober.2005 (redigert) Det gikk ikke og linke direkte til Pdf. dokumentet, men gå inn på Glava og finn linken marine i menyen. Der ligger det et pdf.dok. som det står bla. om glavaflex Redigert 13.Oktober.2005 av bastard30000 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Birchwood 320 Svart 13.Oktober.2005 Link til dette innlegget Svart 13.Oktober.2005 Har selv brukt Kaiflex fra Kaiman.Liknende eller samme produkt som Glavaflex. Brukte 13 mm med lim/tape på baksiden. Denne skulle redusere støy med 36 db. Forøvrig mener eg å huske at 10mm Kaiflex tilsvarer ca 60 cm Glava isolasjon med tanke på temp isolasjon. 10mm er garantert til -30 grader og da skal det ikke slå igjenom. Heile mitt motor rom er isolert med dette materialet. Virket godt.. Sitér dette innlegget Fjord 27 AC TMD40 Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knopWellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.Firmanavn: Motordeler.com Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.