Frdrn Startet 29.Juli.2020 Del på Facebook Startet 29.Juli.2020 Heisann. Jeg sliter med å få båten til gå ordentlig, den starter forholdsvis greit og etter at den er blitt varm så får jeg satt den i gir, men jeg får ikke noe turtall på den. Turtallet ligger rundt 1000/1100 når jeg har nesten fullgass, og om jeg gir fullgass så dabber den av. Det ryker også mer enn normalt fra den. På tomgang så reagerer den normalt. Er det noen som har noen formening om hva det kan være? Også er det noen som vet hvorfor det er koblet en dieselslange rett fra fødepumpa og til returen (se bilde). Den var slik når jeg kjøpte den, jeg kunne ikke skjønne hvorfor og har koblet den vekk og motoren har funket sånn, men så så jeg en annen motor av samme merket som også var koblet slik og tenkte det var verdt og prøve, men det var ingen forskjell når jeg koblet den tilbake som nå. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.