Jump to content

Sole diesel mini 32 går ikke riktig


Frdrn

Recommended Posts

Heisann. Jeg sliter med å få båten til gå ordentlig, den starter forholdsvis greit og etter at den er blitt varm så får jeg satt den i gir, men jeg får ikke noe turtall på den. Turtallet ligger rundt 1000/1100 når jeg har nesten fullgass, og om jeg gir fullgass så dabber den av. Det ryker også mer enn normalt fra den. På tomgang så reagerer den normalt. Er det noen som har noen formening om hva det kan være? 

Også er det noen som vet hvorfor det er koblet en dieselslange rett fra fødepumpa og til returen (se bilde). Den var slik når jeg kjøpte den, jeg kunne ikke skjønne hvorfor og har koblet den vekk og motoren har funket sånn, men så så jeg en annen motor av samme merket som også var koblet slik og tenkte det var verdt og prøve, men det var ingen forskjell når jeg koblet den tilbake som nå.

20200727_191321.jpg

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...