Jump to content

Jeg vurderer å oppjustere / kle min HT-båt med ny kledning.


tom Cognac

Recommended Posts

Jeg vurderer å oppjustere / kle min HT-båt med ny kledning i forpigg og cockpit. Pr. nå er skrogsider og tak dekket med en skumbelagt skai-lignende materiale, tipper ca 3 mm tykt. Det er stygt / dårlig utført og jeg har en bus i taket. Jeg har også noe lekkasje i vinduene som jeg har forsøkt å tette med crack sealer (dr. Tolleys), hjalp noe, men under styrtregnet de siste dagene kom det noen få dl. inn i båten. Er det noen her på forumet som har erfaring med å trekke om båt innvendig? Hva slags kledning bør jeg velge? Båten brukes kun til dagsturer så jeg tror ikke det er nødvendig med skumbelagt kledning - noen tanker om det? Hva slags forarbeide bør jeg gjøre? Hva slags lim etc? Hva bør jeg gjøre med vinduene? Jeg er åpen for alle råd og tips. Starter arbeidet med båten når jeg tar den i opplag til høsten. 

jeg tørker ut på land....!

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...