Goddis77 Startet 30.Juli.2020 Del på Facebook Startet 30.Juli.2020 Den ene vindusviskeren virker ikke, og selvfølgelig er det den på førersiden. Når jeg skrus på bryteren så er det ingen reaksjon på viskeren. De andre virker som de skal. Jeg måler 7,5v når jeg slår på bryteren. Er det dårlig kontakt ett sted, defekt bryter, eller bare massivt spenningstap ett sted? Har dradd nye kabler og montert ting i banen til denne kabelen, men trodde ikke at jeg har rørt noe akkurat der. Kjøpte båten i sommer med den gode solen, så har ikke tenkt på å teste ut akkurat dette før nå i regnværet. Sitér dette innlegget Link to post
Havlengt Svart 30.Juli.2020 Del på Facebook Svart 30.Juli.2020 Motoren står truleg fast, spenningsfallet du måler kan tyda på dette. Du kan kontrollera ved å kopla frå motoren og måla spenning på tilførselen. Sitér dette innlegget Link to post
Goddis77 Svart 30.Juli.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Juli.2020 Ahh. Godt poeng. Første gang jeg testet den så gikk den pittelitt før den stoppet. Skal teste det du sier. Hvis så er tilfelle, kan jeg åpne opp enheten og rengjøre/fikse noe der? Sitér dette innlegget Link to post
Havlengt Svart 30.Juli.2020 Del på Facebook Svart 30.Juli.2020 Ein del av motorane kan opnast inn i sjølve gearet, rensing og smurning kan kanskje hjelpa for ei stund. Ellers er det vel minst irritasjon å bytta til ein ny.. Sitér dette innlegget Link to post
Goddis77 Svart 30.Juli.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Juli.2020 Havlengt skrev 2 minutter siden: Ein del av motorane kan opnast inn i sjølve gearet, rensing og smurning kan kanskje hjelpa for ei stund. Ellers er det vel minst irritasjon å bytta til ein ny.. Enig i det. Sitér dette innlegget Link to post
Goddis77 Svart 30.Juli.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Juli.2020 Sjekket uten belastning. Da var den 12v. Smurte opp inni enheten, alt ok. Takker for hjelpen Sitér dette innlegget Link to post
Havlengt Svart 30.Juli.2020 Del på Facebook Svart 30.Juli.2020 - Se det.. ser ut som ein TMC-motor? Dei finn du overalt i båtsjappene. Sikkert greit å ha ein klar til neste havari.. Sitér dette innlegget Link to post
Goddis77 Svart 30.Juli.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Juli.2020 Blir nok å bytte etterhvert ja. Var ikke pen inni. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.